انتخابات

کارلو آنچلوتی و ادن ترزیچ در نشست قبل از فینال لیگ قهرمانان بر اهمیت این بازی بزرگ تاکید کردند.

مهم‌ترین صحبت‌های آنچلوتی و ترزیچ پیش از فینال بزرگ

به گزارش قدس آنلاین، کارلو آنچلوتی تایید کرد که تیبو کورتوا در فینال لیگ قهرمانان اروپا برابر بوروسیا دورتموند درون دروازه رئال مادرید قرار خواهد گرفت. این در شرایطی است که کورتوا بیشتر فصل را به دلیل پارگی رباط صلیبی از دست داد و در نبودش آندری لونین عملکردی عالی برای مادریدی‌ها داشت.

به نوشته ساکرنت، آنچلوتی پیش از بازی با دورتموند گفت: فینال، فینال است. این بازی مهم‌ترین و خطرناک‌ترین بازی محسوب می‌شود. باید از بودن در اینجا لذت برد ولی باید نگران هم بود چون ممکن است اوضاع برای شما بد پیش برود. ما به مهم‌ترین چیز در فوتبال، یعنی بردن لیگ قهرمانان اروپا نزدیک هستیم. هر چه بیشتر ترس داشته باشید، وقتی آن را به دست می‌آورید، خوشحال‌تر می‌شوید.

آنچلوتی در پایان گفت: به بازیکنانم بسیار اطمینان دارم. می‌دانم همه تلاششان را خواهند کرد.

رئال مادرید در دهه گذشته پنج قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرده که آخرین بار در سال ۲۰۲۲ بود و دورتموند تنها یک بار در سال ۱۹۹۷ قهرمان این رقابت‌ها شده است.

ادن ترزیچ، سرمربی دورتموند، نیز پیش از این دیدار گفت: برای رقابت در بالاترین سطح آماده‌ایم. هر چیزی در این دیدار ممکن است. واضح است که آنها شانس اول قهرمانی‌اند ولی ما اهمیتی نمی‌دهیم. ما مقابل اتلتیکومادرید یا پاری‌سن‌ژرمن نیز همین شرایط را داشتیم و همه شانس تیم من را کم می‌دانستند.

او در بخش بعدی صحبت‌هایش گفت: شما در فینال بازی نمی‌کنید، در فینال پیروز می‌شوید و این هدف روشن ماست. ما از حضور در اینجا خوشحالیم اما باید در ورزشگاه ومبلی مقابل رئال مادرید پیروز شویم تا جام را در دستانمان لمس کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.